شرایط استفاده از خدمات گارانتی محصولات

بسمه تعالی

 

موضوع: شرایط استفاده از خدمات گارانتی محصولات

با سلام و احترام

مشتری گرامی با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به شرکت سایان الکتریک، مفاد و شرایط استفاده از خدمات گارانتی به پیوست نامه تقدیم می گردد. لطفا پس از مطالعه شرایط ضمانت نامه در صورت داشتن سوال و یا برای دریافت راهنمایی  بیشتر با بخش خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 021-92002920  داخلی 4

شماره همراه: 09912496046

با تشکر

مدیر CRM

مشاهده شرایط ضمانت نامه >>

شرایط ضمانت نامه

شرایط و مقررات دریافت خدمات گارانتی از مجموعه صنایع روشنایی سایان الکتریک به شرط رعایت مفــــاد مشروح ضمانت نامه خواهد بود و عدم رعایت یکی از شروط قید شده باعث ابطال ضمانت نامه خواهد شد. لازم به ذکراست همراه داشتن فاکتور خرید برای استفاده از شرایط گارانتی الزامی میباشد.

تولیدات صنایع روشنایی سایان الکتریک از تاریخ تولید با درایور اسرام به مدت 5 سال، درایور ایرانی به مدت 3 سال و درایور آنبوردDOB) 2) سال بر طبق شرایط مندرج، تحت گارانتی شرکت سایان الکتریک می باشند.

 1- هرگونه بروز مشکل در چراغ پس از ارسال به محل کارخانه توسط مشتری بوسیله کارشناسان بررسی و در صورت تطابق شرایط موجود با مفاد ضمانت نامه تعمیر و یا تعویض چراغ صورت خواهد گرفت. در صورت عدم امکان تعمیر چراغ با نمونه اصلی و یا مدل مشابه تعویض خواهد شد.

2- هرگونه آسیب به بدنه چراغ شامل ضرب دیدگی، سوراخ شدن، خراش، آسیب های ناشی از قرارگرفتن در شرایط محیــــطی نا مناسب با عملکرد و درجه حفاظت چراغ، و انبارش نامناسب که باعث صدمه به چراغ بشود شرایط گارانتی را ابطال خواهد کرد.-بدیهی است هرگونه اقدام درجهت نصب ریموت، سنسور و یا اضافه نمودن چراغ به شبکه سیستم هوشمند باید با هماهنگی کارشناسان شرکت صورت بگیرد. و در غیر اینصورت شرایط گارانتی ابطال خواهد شد.

3- نصب و روشن کردن چراغ باید بر طبق دستورالعمل شرایط مندرج بوده و استفاده از هرگونه منبع انرژی دیگری به غیر از منبع مشخص شده باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

4- هزینه های بازکردن و نصب مجدد چراغ برای ارسال و پس از دریافت به عهده مشتری می باشد و هزینه های تحمیل شده به کارفرما در اثر توقف کار، تخریب اموال و هزینه های ناشی استفاده از بالابر و داربست به عهده شرکت نمی باشد.

5- هزینه ارسال به کارخانه و عودت موارد گارانتی به مشتری بر عهده خریدار می باشد (کلیه هزینه های ارسال موارد گارانتی اعم از هزینه پیک به دفتر یا ترمینال و حمل تا کارخانه و همچنین باز ارسال پس از اعمال گارانتی به آدرس مشتری بر عهده خریدار می باشد).

6- مشکلات بوجود آمده از قبیل شکستگی و ضرب دیدگی بدنه و با دیفیوزر چراغ و یا گم شدن کالا که در اثر حمل و نقل بوجود آمده باشد شامل گارانتی نبوده و تعمیر،  تعویض و جایگزینی چراغ شامل پرداخت هزینه خواهد شد.

7- درصورت درخواست مشتری برای اعزام کارشناس و یا گروه نصب برای رفع دیفکت و یا نصب چراغهای خریداری شده هزینه اسکان و ایاب و ذهاب گروه اعزامی به عهده مشتری میباشد.

8- هرگونه دستکاری و ایجاد تغییر در بدنه چراغ  شامل سوراخکاری، برش و یا خمکاری  و یا هر عملی که باعث تغییر در شکل اولیه چراغ شود و همچنین جدا کردن قطعات الکتریکی، لحیم کاری و یا تغییر در سیستم سیم بندی چراغ برای اتصال به شبکه برق شهری و یا جریان DC آداپتور باعث ابطال ضمانت نامه و تعمیر یا تعویض چراغ شامل پرداخت هزینه خواهد شد. بدیهی است دریافت راهنمایی در صورت بروز مشکل از کارشناسان شرکت باعث حفظ شرایط ضمانت نامه خواهد بود.

9- دریافت خدمات گارانتی از شرکت منوط به ارسال چراغ به محل کارخانه میباشد و درصورتیکه محصولات شرکت در محلی دوراز دسترس و یا با روشی غیرمتعارف نصب شده باشد که امکان جدا کردن و ارسال به کارخانه را نداشته باشد و خریدار درخواست دریافت خدمات گارانتی در محل را داشته باشد تمامی هزینه های اعزام کارشناسان از قبیل ایاب و ذهاب اسکان و تمامی هزینه های مربوط ایجاد دسترسی به چراغ معیوب برای کارشناسان شرکت به عهده خریدار میباشد .

10- قطعات مصرفی مانند لامپ دیفیوزر، کابل و کپ چراغ شامل گارانتی نمی باشند. و در صورت نیاز هزینه قطعه مورنیاز، ارسال و یا تعویض دریافت خواهد شد.

11- آسیب هایی که با تشخیص کارشناس شرکت براثر شوک الکتریکی و نوسانات برق شهری و یا بلایای طبیعی مانند صائقه و عواملی چون سیل، زلزله ، آتش سوزی ایجاد شود تحت پوشش ضمانت نامه نبوده و شرکت مسئولیتی در قبال جبران خسارت ندارد.

12- درصورت درخواست مشتری برای دریافت خدمات از قبیل اجرا، نصب و یا گارانتی درمحل زمان اعزام کارشناس از طرف شرکت اعلام خواهد شد و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال  اعزام کارشناسان به محل در زمان درخواستی مشتری نداشته و خسارت های ناشی از دیرکرد به دلیل عدم اعزام کارشناسان به عهده شرکت نمی باشد

13- پس از خروج محصول از کارخانه و دریافت قبض ارسال از طرف خریدار، شرکت مسئولیتی درقبال کالای ارسال شده و مشکلات پس از ارسال تا تحویل از قبیل تاخیر در تحویل، شکستگی، ویا گم شدن  نداشته و درصورت بروز مشکل مشتری میتواند از طریق شماره بارنامه یا قبض ارسال پیگیری نماید.

مدیریت واحدCRM

تهران، بلوار آفریقا، نبش کوچه طاهری، برج مرکز تجارت ایران، طبقه ۱۱، واحد ۱ 26113782-021 26291978-021
021-92002920
Verified by MonsterInsights